رئیس دادگستری دزفول گفت: با همت شورای حل اختلاف این شهرستان آزادی ۳۱ زندانی غیر عمد در دزفول محقق شد.

محمدیار ممبینی رئیس دادگستری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: سال گذشته در جشن گلریزان با همت و تلاش اعضاء خدوم و زحمتکش شورای حل اختلاف این شهرستان و جمع آوری کمک‌های نقدی خیرین، آزادی ۳۱ زندانی غیر عمد در دزفول محقق و امسال زندانیان بدهکار دیگری هم با کمک خیرین و همت اعضاء شورای حل اختلاف دزفول آزاد خواهند شد.

او با تقدیر و تشکر از خیرین و اعضاء شورای حل اختلاف دزفول در فراهم نمودن آزادی ۳۱ زندانی غیر عمد، بر ضرورت کمک مومنانه خیرین جهت آزادی بیشتر زندانیان بدهکار تاکید کرد.

ممبینی بیان داشت: بهترین کار خیر کمک به مردم مستمند و نیازمند است که برخی زندانیان به خاطر تنگنا‌های اقتصادی و مشکلات مالی در زندان گرفتار شده اند در حالی که زندان جای افرادی است که مرتکب جرم شده اند.

 رئیس دادگستری دزفول تصریح کرد: در سال گذشته با این کمک‌های جمع آوری شده، ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد زندان دزفول آزاد شدند که این زندانیان مربوط به زندانیان دزفول، شوش، اندیمشک، الوار گرمسیری، گتوند و شاوور بودند و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان با پیگیری از شاکیان پرونده زمینه صلح و سازش و جلب رضایت شاکیان را فراهم نمودند.

این مقام مسئول ادامه داد: امسال جشن گلریزان به خاطر شرایط حساس و به منظور پیشگیری و کاهش شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار و در این جشن، خیرین این شهرستان با جمع آوری بیش از ۱۶۹ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.